J
I
K
A
B
26 دي 1394 12:36:36
شرح وظايف مديريت اداري، مالي و پشتيباني
  • اجراي كليه سياست‌ها و خط‌مشي‌هاي اداري و مالي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور.
  • تهيه و تنظيم بودجه پيشنهادي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان.
  • نظارت بر اجراي بودجه تفصيلي ابلاغ شده به سازمان.
  • انجام كليه امور اداري سازمان از قبيل اجراي تشكيلات، ارزشيابي كاركنان، اجراي آيين‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و برنامه‌هاي تحول اداري، طبقه‌بندي مشاغل، صدور احكام، حضور و غياب، بازنشستگي و ساير امور مرتبط.
  • همكاري و هماهنگي با واحد آموزش مركز و مديريت مركز آموزش و پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري براي تعيين نيازهاي آموزشي كاركنان و ارتقاء سطح دانش و مهارت‌هاي آنان.
  • بررسي و شناخت سيستم‌هاي موردنياز سازمان و همكاري با مركز توسعه سيستم‌ها و فناوري اطلاعات مركز براي راه‌اندازي و پشتيباني سيستم‌هاي طراحي شده و موردنياز سازمان.
  • ايجاد پايگاه اطلاعاتي براي تمركز اسناد و مدارك اقتصادي و اجتماعي استان.
  • سازماندهي، تقويت و تجهيز كتابخانه سازمان و ارايه خدمات موردنياز استفاده‌كنندگان.
  • ارايه خدمات پشتيباني سخت‌افزاري به واحدهاي سازمان.
  • انجام كليه امور خدماتي و رفاهي در سازمان با هماهنگي و همكاري امور منابع انساني و پشتيباني مركز.
آمار بازديد
تعداد بازدید از سایت 486554 تعداد بازدید از صفحه 13882 تعداد بازدید امروز صفحه 42
ارتباط با ما

آدرس: ميدان خيام – خ استقلال – بالاتر از آگاهي

تلفن: 33332560-084

دورنگار:33361095-084

كد پستي: 6931689676

شماره پيامك: 50005989

پست الكترونيكي: mpo.ilam@mporg.ir

 پيام رسان بله: https://ble.ir/join/MGlxYTU3ZT

پيام رسان سروش: http://sapp.ir/ilam.mporg

 




نظر سنجي
ميزان رضايت شما از خدمات سايت سازمان چه ميزان مي باشد؟


مشاهده نتایج
Powered by Tetis PORTAL